Etkileşimli Bir Macera: How to Win
How to Win, oyuncuların önerileri ve oylarıyla şekillenen çevrimiçi bir macera oyunudur. Hidden Track tarafından yaratılan bu oyun, Manchester HOME’un HOMEMakers komisyonları kapsamında geliştirilmiştir. Oyuncular, her bölümde ahlaki ve diyalog seçimleri yaparak hikayenin gidişatını etkilerler. Her bölümün sonunda, hikayenin sonraki aşamasının ne olacağına dair büyük bir soru ile karşılaşırlar.
Oyun, Unity ile oluşturulmuş ve tarayıcıda oynanmak üzere tasarlanmıştır. Oyuncular, yeni bölümler için kendi önerilerini sunarak, bu önerilerin canlı bir oylamada değerlendirildiği bir yapı ile karşılaşırlar. Kazanan öneri, bir sonraki bölümün konusu olurken, diğer öneriler de oyunda daha küçük bir şekilde yer alır. How to Win, görsel roman tarzında bir oynanış sunmakla birlikte, çeşitli türlerden esinlenen minigame'ler ve ekstra oyun unsurları da içermektedir.